Oferta Caruno rent a car Cluj
»
Blog » Importanta comunicarii directe cu clientii

Importanta comunicarii directe cu clientii

Desi comunicarea directa incepe sa piarda teren in zilele noastre, cand totul se realizeaza online, unii specialisti sunt de parere ca aceasta este cea mai eficienta metoda de a multumi si fideliza clientii.

In domeniul rent a car, ca si in celelalte domenii, comunicarea directa cu clientii este extrem de importanta.

Deoarece multumirea clientului si oferirea celor mai bune servicii de asistenta trebuie sa primeze in cadrul unei companii de rent a car, acestea nu pot fi realizate fara stabilirea unei comunicari directe intre client si compania care inchiriaza masina.
In cazul unui accident auto sau a unei defecțiunii a masinii, clientul trebuie sa anunte compania de inchiriere pentru a putea gasi impreuna cele mai bune solutii de rezolvare a problemei. Daca in momentul in care se realizeaza apelul telefonic raspunde un robot, care pune in asteptare solutionarea problemei clientului, consecintele acestui fapt sunt destul de grave si vor fi vizibile in timp.

Se pune, in acest fel, la incercare, rabdarea clientului, iar rezultatele nu vor fi cele scontate, și compania va pierde treptat din clienti.

Asadar, comunicarea directa cu clientii, din momentul inchirierii masinii si pana la predarea acesteia companiei de rent a car, este extrem de utila pentru ambele parti implicate. Intermediarii nu fac decat sa ingreuneze acest proces, iar de aceea trebuie sa aveti o comunicare directa cu angajatii companiei pe toata durata inchirierii masinii.
« inapoi

Copyright © Caruno 2016 |  Webdesign by Softimpera
Importanta comunicarii directe cu clientii